Nieuwe Uniformen Harmonie

Babbelbox
Gebruikersavatar
Ralph Hamers
Site Admin
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 04, 2015 8:55 am
Instrument: Trompet

Nieuwe Uniformen Harmonie

Bericht door Ralph Hamers »

Nieuwe Uniformen.
Ze staan al jarenlang op het verlanglijstje van onze harmonie, maar steeds kwam er iets tussen. Hetzij een groots concert of een mooie concertreis naar Münster.
Mijn naam is Conny en ik ben in het voorjaar van 2014 als bestuurs-lid toegetreden bij de Koninklijke Harmonie St. Caecilia. Mij werd gevraagd om de uniformering op mij te nemen met als doel om de stap naar nieuwe uniformen vorm te geven. We hebben een werk-groep opgericht en zijn van start gegaan.
Eerst met een planning, contacten leggen, sponsoren zoeken en later bij fabrikanten van de uniformen modellen uitzoeken en kleuren kiezen van de stof, gilletjes en stropdassen.
Er is door iedereen 2 jaar hard gewerkt en mede dankzij de inzet van onze muzikanten bij verschillende activiteiten, de “club van 50”, subsidie van het Prins Bernhard Cultuurfonds, onze Provincie en andere sponsoren konden we de aanschaf realiseren.
Na 30 jaar mogen we de “oude” uniformen uittrekken en ons in een nieuw pak steken. We hebben er lang naar uitgekeken en sneller dan verwacht presenteren wij ons nieuwe uniform met gepaste trots tijdens ons voorjaarsconcert op 17 april aanstaande. Modern, fris van uitstraling en voorzien van een nieuw logo.
Wij nodigen u van harte uit om deze metamorfose samen met ons te beleven tijdens dit concert.
Ik wil iedereen bedanken voor de goede raad, geduld en daadkracht.
Conny van de Poel
Plaats reactie